Promocje
TONER ZAMIENNY Q2613A HP Laserjet 1300 Quantec
TONER ZAMIENNY Q2613A HP Laserjet 1300 Quantec
46,90 zł 38,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CF226A LaserJet Pro M426 M402 Quantec
TONER ZAMIENNY HP CF226A LaserJet Pro M426 M402 Quantec
99,00 zł 89,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY  CF230A HP LaserJet Pro M203 M227 Quantec
TONER ZAMIENNY CF230A HP LaserJet Pro M203 M227 Quantec
119,00 zł 105,00 zł
szt.
BĘBEN CF219A HP M102 M104 M130 M132  Quantec
BĘBEN CF219A HP M102 M104 M130 M132 Quantec
152,00 zł 139,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY  CF230X HP LaserJet Pro M203 M227
TONER ZAMIENNY CF230X HP LaserJet Pro M203 M227
169,00 zł 158,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY  CF230X HP LaserJet Pro M203 M227  Quantec
TONER ZAMIENNY CF230X HP LaserJet Pro M203 M227 Quantec
178,00 zł 169,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CF226A LaserJet Pro M426 M402
TONER ZAMIENNY HP CF226A LaserJet Pro M426 M402
84,00 zł 75,00 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

 

Regulamin zwrotu

 

 

 

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Gwarancje nie obejmuje następujących przypadków:
  

- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione
- naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych
- w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu, wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.). 
- uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowej instalacji tonera dokonanej wbrew instrukcji instalacji kasety, zalecanej przez producenta drukarki;
- uszkodzenia spowodowane przechowywaniem tonera w niewłaściwych warunkach (przechowywanie w temperaturach poniżej 10°C oraz wyższych niż 40°C);
- uszkodzenia mechaniczne wywołane próbą instalacji tonera w niewłaściwym modelu drukarki; 
- zużycie wynikające z eksploatacji towaru w 70% lub większym stopniu.
- TRANSPORT REKLAMOWANEGO TOWARU POKRYWA KUPUJĄCY, NATOMIAST ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU PONOSI SPRZEDAJĄCY
- REKLAMACJE USZKODZONEGO TONERA PODCZAS TRANSPORTU WYŁĄCZNIE Z PROTOKOŁEM SZKODY WYSTAWIONYM PRZEZ KURIERA!!!

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz z dokumentem zakupu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy w formie przelewu bankowego.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl