Promocje
TONER ZAMIENNY Brother TN2120 Quantec
TONER ZAMIENNY Brother TN2120 Quantec
32,80 zł 29,90 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CE255X Quantec
TONER ZAMIENNY HP CE255X Quantec
88,00 zł 79,90 zł
szt.
TONER  ZAMIENNY CF531A HP LaserJet M180 M181 Quantec
TONER ZAMIENNY CF531A HP LaserJet M180 M181 Quantec
125,00 zł 115,00 zł
szt.
BĘBEN ZAMIENNY DR2200 Quantec
BĘBEN ZAMIENNY DR2200 Quantec
38,80 zł 35,50 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CF280X Quantec
TONER ZAMIENNY HP CF280X Quantec
58,90 zł 52,90 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CE321A Quantec White box
TONER ZAMIENNY HP CE321A Quantec White box
39,90 zł 35,50 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CF410X M377 M452 M477 Quantec BLACK
TONER ZAMIENNY HP CF410X M377 M452 M477 Quantec BLACK
119,00 zł 105,00 zł
szt.
TONER HP CF226A LaserJet Pro M426 M402 Quantec
TONER HP CF226A LaserJet Pro M426 M402 Quantec
135,00 zł 119,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CF413X M377 M452 M477 Quantec MAGENTA
TONER ZAMIENNY HP CF413X M377 M452 M477 Quantec MAGENTA
119,00 zł 105,00 zł
szt.
TONER ZAMIENNY  HP CF217A Pro M102a M102w M130a M130fn
TONER ZAMIENNY HP CF217A Pro M102a M102w M130a M130fn
105,00 zł 89,90 zł
szt.
TONER ZAMIENNY HP CE322A Quantec White box
TONER ZAMIENNY HP CE322A Quantec White box
39,90 zł 35,50 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

 

Regulamin zwrotu

 

 

 

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Gwarancje nie obejmuje następujących przypadków:
  

- jakichkolwiek prób napraw dokonywanych przez osoby nieuprawnione
- naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych
- w wyniku nieprawidłowego użytkowania (niezgodnego z załączoną dokumentacją oraz z przeznaczeniem towaru), instalacji, konserwacji, magazynowania i transportu, wszelkich przyczyn zewnętrznych takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (pożar, powódź itp.). 
- uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowej instalacji tonera dokonanej wbrew instrukcji instalacji kasety, zalecanej przez producenta drukarki;
- uszkodzenia spowodowane przechowywaniem tonera w niewłaściwych warunkach (przechowywanie w temperaturach poniżej 10°C oraz wyższych niż 40°C);
- uszkodzenia mechaniczne wywołane próbą instalacji tonera w niewłaściwym modelu drukarki; 
- zużycie wynikające z eksploatacji towaru w 70% lub większym stopniu.
- TRANSPORT REKLAMOWANEGO TOWARU POKRYWA KUPUJĄCY, NATOMIAST ZWROT REKLAMOWANEGO TOWARU PONOSI SPRZEDAJĄCY
- REKLAMACJE USZKODZONEGO TONERA PODCZAS TRANSPORTU WYŁĄCZNIE Z PROTOKOŁEM SZKODY WYSTAWIONYM PRZEZ KURIERA!!!

 

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością oraz z dokumentem zakupu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy w formie przelewu bankowego.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl